Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Masakr podzimních voleb a svíčková Ládi Hrušky

„Do p….e!“ zařvala jsem na celé kolo, když jsem málem uklouzla na chodníku díky předvolebním letákům, válejícími se na zemi.

Zřejmě je někdo v rámci ušetření si vlastní síly pohodil před vchodem domu místo, aby je roznosil do schránek. Moje noha uklouzla nad zcela pro mě neznámým mužem, který se na mě z letáku usmíval. „Mohla jsem se na tebe rozplácnout celou svou vahou, a to by tě ten úsměv přešel, chlapče,“ zašklebila jsem se já na něj. Bylo mu to upřímně jedno.

Na protějším chodníku se na mě z dálky dívala v noční košilce vyretušovaná a tituly ověnčená Laura Janáčková. Láska, sex a politika. „To se ti taky povedlo,“ říkala jsem si v duchu. Degradace vysokoškolských titulů by byl příznačnější slogan než ten o sexu a lásce, který s politikou nemá vůbec nic společného. Nebo že by se v politických kruzích víc souložilo?  V tom případě se nedivím, že se tam hrne tolik lidí „z ulice“, kteří nemají o politice ani páru. O lásce řeč být nemůže ani náznakem.

Posbírala jsem letáky, hodila je do odpadkového koše, usmála jsem se na paní Doc. PhDr. Dr.phil. Lauru Janáčkovou, CSc. degradantku titulů svých, mých i ostatních a odešla jsem domů. Tam mě čekala obrovská plachta se všemi politickými stranami. „Mám to rozstříhat, nebo co s tím mám dělat?“ vzpomněla jsem si na dotaz sedmdesátileté sousedky. „To tam radši nepůjdu,“ odpověděla si sama sobě.

 Jo, co s tím vším.

Změny, Nové směry, Nezávislí, Pro, Proti. Ti všichni, a mnoho dalších chce konkurovat velkým „zavedeným“ stranám, které disponují daleko většími finančními prostředky. To jim nezávidím.

Kdo se v tom má vyznat.

A do toho všeho ještě zpráva, že kuchař, nekuchař, Láďa Hruška předčil Zdeňka Pohlreicha a prodal 30 tisíc výtisků své kuchařky, nekuchařky.  Jeho svíčková poblouznila český národ skoro stejně jako negližé paní Laury. Svíčková se směsí kuřecího masa a sterilizované zeleninové směsi Halali se mísí s vůní předvolebních slibů.  Bude líp, postaráme se o vás s mateřskou láskou, zrušíme, zavedeme, zařídíme … vy budete jen sedět, nebudete nic dělat a někdo se o všechno postará.  Hruška, Halali nebo Večerníček.

Pro, Proti, Změna, Ano, Top nebo Stop.

Stop.

Bude líp, český národe? Bez vlastního přičinění?

Když si dáte náhražku svíčkové a budete věřit, že jíte tu pravou jako od maminky, pak vám není pomoci. V tom případě uvěříte i všem předvolebním slibům, kde za vás všechno někdo zařídí.

Jo, podzimní volby, to bude masakr, zrovna tak jako svíčková, nesvíčková Ládi Hrušky.

Autor: Miroslava Šašková | pondělí 6.10.2014 7:26 | karma článku: 20,49 | přečteno: 950x
  • Další články autora

Miroslava Šašková

Moje jízda libereckou tramvají po 20. hodině

„Otevřete dveře!“ dožadoval se muž na zastávce. Stál u prostředních dveří. „Jede mi vlak, pospíchám!“ zvolal.

29.4.2015 v 7:29 | Karma: 24,50 | Přečteno: 2192x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Šašková

Hrozí nám celoroční chřipková epidemie?

Se zrušením třicetikorunových poplatků vzrostl nárůst pacientů u lékařů o třicet procent. Zdá se vám, že je to příklad nepřímé úměry v matematice ze sedmé třídy základní školy? Ne, je to realita každodenního života.

9.2.2015 v 7:29 | Karma: 18,76 | Přečteno: 715x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Šašková

Handicapované děti a nenáviděný prezident

Že by název nové pohádky? Otázka postižených dětí poštvala český národ proti prezidentu republiky.

20.1.2015 v 7:21 | Karma: 37,45 | Přečteno: 1636x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Šašková

Vezme si jedna česká rodina dobrovolně jednu syrskou?

Procházím dlouhou chodbou, na jejímž konci je rentgenové oddělení. Malá čekárna. Nedýchatelno. Lidi sedí, stojí, klečí. Beze slov i emocí.

19.1.2015 v 7:19 | Karma: 35,35 | Přečteno: 1448x | Diskuse| Ostatní

Miroslava Šašková

Seznamka.cz

„Tak jsem si ho tam vložila,“ ječela na mě Julie. Nevěřícně jsem kroutila hlavou. „Koho a kam?“ netušila jsem.

17.1.2015 v 7:17 | Karma: 15,04 | Přečteno: 1343x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Vyšetřování Vrbětic končí. Nemůžeme očekávat spolupráci Ruska, řekl Rakušan

29. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  13:21

Přímý přenos „Je prokázáno, že oba výbuchy provedli příslušníci ruské zpravodajské služby GRU. Jejich motivem...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Neodstoupím, řekl Sánchez po kauze manželky. Zlepšeme politickou kulturu, vyzval

29. dubna 2024  12:41

Španělský premiér Pedro Sánchez oznámil, že demisi nepodá. Zvažoval ji s ohledem na kauzu, v níž je...

  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2061x
Baví mě být každý den v pohybu, fyzickém i duševním. Obohacovat druhé a být obohacována.

Seznam rubrik