Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Mně se moc,,líbil" ;-D náš pan premier,když se dmul pýchou na tiskové konferenci po nedávném referendu ČSSD nad tím,jak mu to jeho partajníci - včetně kvót - odsouhlasili;-D.Jsem zvědav - a to bez ironie - s jakou kandidátkou k volbám přijdou.

0 0
možnosti
LM

Hezký článek, většina žen co znám na to má úplně stejný názor.....ale oni už se soudruzi z ČSSD a pantatíci z Brusele postarají o všeobesné blaho i proti ženské vůli.

1 0
možnosti

R^To co si prosazovači kvót neuvědomují že kvůli nim pak mnoho úspěšných žen co se vypracovaly samy může ztratit všechen respekt. Jednou jsem někde četl jak si jeden černošský manažer z kanady stěžoval na rasové kvóty slovy: "Dřív mě lidi viděli a říkali si "Týjo ten musí být dobrej když tady dělá". Teď si říkají "No jo maj n*gra aby naplnili kvótu"" Asi takhle

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2061x
Baví mě být každý den v pohybu, fyzickém i duševním. Obohacovat druhé a být obohacována.

Seznam rubrik